Głębokie gardło…

To temat ciekawy i kontrowersyjny zarazem. W niejednym poradniku przeczytacie, że technika „głębokie gardło” jest uwłaczająca dla kobiety. Co więcej, widziałem kiedyś program prowadzony przez starszą panią seksuolog, która radziła kobietom, żeby odmawiały wykonywania tej techniki, a jeżeli partner będzie je uparcie o to prosił, żeby dały mu wibrator i kazały wsadzić sobie całego do gardła, żeby wiedział jak to jest.

Ok, gdyby moja kobieta powiedziała mi, że będę mógł jej wsunąć kutasa do ust po sama jajka, pod warunkiem, że sam wsadzę sobie do gardła wibrator, pewnie po dwóch dniach miałbym tę sztukę opanowaną do perfekcji, mimo, że jestem hetero:)

Faceci uwielbiają to uczucie, kiedy ich członek znika w kobiecych ustach. Nie znam mężczyzny, którego by to nie podniecało, lub który by o tym nie marzył. Znam niestety mnóstwo kobiet, które nie chcą nauczyć się „głębokiego gardła”. Dlaczego? Z reguły dlatego, że przeczytały gdzieś lub usłyszały od kogoś, że to uwłacza ich godności.

Drogie Panie. Jeżeli nauczycie się „pochłaniać” w całości członka Waszego partnera, jedyne na co się narazicie, to jego dozgonne uwielbienie i uznanie dla Waszych umiejętności. Żaden zdrowy psychicznie facet nie pomyśli: „ona połyka całego kutasa – to okropne, obleśne i niegodne”.  Jest za to duża szansa, że pomyśli o zakupie pierścionka zaręczynowego. Jeżeli jesteś typem kobiety, która chce sprawiać swojemu facetowi jeszcze większą przyjemność w seksie, a to normalne, bo wszyscy chcemy sprawiać naszym partnerom jak największą przyjemność, po prostu się tego naucz. Uwaga – zajęcia praktyczne najlepiej wykonywać we dwoje:)

Jak się za to zabrać? Najlepiej, jeżeli kobieta położy się na plecach, tak, żeby jej głowa wystawała poza krawędź łóżka. Umożliwi to odchylenie głowy do tyłu. W takiej pozycji gardło i przełyk ustawiają się w jednej linii. Mężczyzna klęka na ziemi przy łóżku i obserwując reakcje kobiety powoli wsuwa członek.

Są trzy podstawowe zasady tej zabawy. Po pierwsze, robimy to stopniowo. Jeżeli uda się wsunąć połowę penisa i kobieta czuje, że dalej nie może, dajcie sobie trochę odpoczynku, albo wróćcie do tego przy następnej okazji. Po drugie – to kobieta decyduje jak głęboko go wsunąć. Najlepiej, jeżeli dziewczyna trzyma ręce na udach lub pośladkach swojego faceta, wtedy może kontrolować sytuację. Po trzecie, kobieta musi być rozluźniona, żeby zabawa obu stronom sprawiała radość.

Kiedy już uda Wam się opanować głębokie gardło w pozycji leżącej z odchyloną do tyłu głową, możecie próbować bawić się tak w innych pozycjach. Ćwiczenie czyni mistrzynię:) Jeżeli opanowałaś już dobrze technikę „głębokiego gardła” nie obawiaj się, kiedy facet przytrzyma Cię za włosy lub głowę gdy będziesz miała jego penisa w ustach. To nas bardzo podnieca. Jeżeli nie chcesz, żeby to robił, powiedz mu o tym wcześniej. Wszystko jest kwestią preferencji. Mi nie przeszkadza, kiedy kobieta przyciska moją głowę do swojej cipki, albo kiedy siada mi na twarzy. Uważam, że ja też nie robię nic złego, trzymając jej głowę, kiedy ssie mojego członka. Ale to już rzecz do ustalenia między Wami.

Jeżeli chcesz być mistrzynią głębokiego gardła, możesz tę technikę trochę ulepszyć. Kiedy członek jest cały w Tobie, wysuń język i staraj się polizać nim faceta po jajkach. Może Ci się wydawać to dziwne, ale jest to bardzo podniecające.

Jeżeli jesteście bardzo zaawansowani i lubicie zabawy w dominację, dzięki opanowaniu techniki „głębokie gardło” kobieta będzie się czuła bardziej komfortowo podczas ostrego seksu w usta. Dodatkowym smaczkiem, który facetów bardzo podnieca jest możliwość spuszczenia się głęboko w gardle kobiety. Miejcie, drogie Panie na uwadze fakt, że za takie doznania, niejeden mężczyzna gotów jest oddać wszystko, co ma:)

Na koniec wypada napisać o wyjątkach. Są kobiety, które mają tak silny odruch gardłowy, że nie są wstanie wykonać „głębokiego gardła”. Jeżeli po wielu próbach, po prostu się Wam to nie udaje, a kobiecie sprawia więcej bólu niż radości, odpuśćcie. Jest tyle innych fascynujących technik seksualnych, które warto rozwijać, że płytsze nieco gardło na pewno będziecie  w stanie sobie wynagrodzić:)

About these ads

Tagi: , , , ,

Odpowiedzi: 5 to “Głębokie gardło…”

  1. Rob Says:

    Wow. Konkretnie i na temat. Mam teraz dobry sposób na przekonanie do tego dziewczyny. Po prostu powiem jej, żeby to przeczytała:)

  2. :/ Says:

    A bananek pewnie był ucięty tak z 2/ długości :D

  3. :/ Says:

    A bananek pewnie był ucięty tak z 2/3 długości :D

  4. maniaq Says:

    na zdjęciu – to Sasha Grey i zapewniam bananek nie był ucięty :)

  5. Troy Says:

    Hey there just wanted to give you a quick heads up and
    let you know a few of the pictures aren’t loading correctly. I’m not sure why but I think its a linking issue.
    I’ve tried it in two different web browsers and both show the same results.

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

%d bloggers like this: